domingo, 13 de marzo de 2016

CLIMA DE AULA. INTRES...

INTRES MÁXICOS QUE VIVÍMOS NA AULA...
COMO SABEDES, POLO O HORARIO, ÁS DERRADEIRAS HORAS FACEMOS UNS INTRES DE XOGO LIBRE, SIMBÓLICO,ETC...
 ESTE É O CLIMA QUE XA SE VAI RESPIRANDO NA CLASE...ELES/AS DECIDEN Ó QUEREN XOGAR, E SON AUTÓNOMOS Á HORA DE MOVERSE POLO ESPACIO, ELEXIR O LUGAR ONDE QUEREN ESTAR, COLLER E RECOLLER O MATERIAL, SOLUCIONAR OS CONFLICTOS QUE PODEN XURDIR, TOMAR DECISIÓNS, FOMENTANDO O ORDEN E O RESPETO HACIA OS DEMAIS,....
A AULA É COMO UNHA PEQUENA CASA E TODO ESTÁ DISPOSTO PARA QUE OS NENOS/AS O POIDAN MANIPULAR...SEN DÚBIDA UN LABORATORIO DE APRENDIZAXE EN TODA REGRA, NO QUE FAN AS COUSAS SOÍÑOS/AS, VIVINDO A SÚA PROPIA VIDA, SEN AXUDA INMEDIATA DO ADULTO. 
AQUÍ VOS DEIXO UNHA PEQUENA MOSTRA DE 2 MINUTIÑOS PARA QUE O VEXADES...
ESTE TIPO DE PROCEDIMENTOS BASEANSE NUNHA METODOLOXÍA CHAMADA "MONTESSORI" QUE PERSOALMENTE A MIN ENCÁNTAME XA QUE PERMITE QUE OS NENOS/AS EXPERIMENTEN A LEDICIA DE APRENDER, Ó MESMO TEMPO QUE DISFRUTAN DO PROCESO E ASEGURAN O DESARROLLO DA SÚA AUTOESTIMA, ASÍ ADEMAIS DE APRENDER, PREPÁRANSE PARA MOITAS EXPERIENCIAS QUE LLES OFRECE A VIDA.
CREO QUE XA VOS FALEI DO TEMA MAIS ESTE TIPO DE METODOLOXÍA TAMEN SE PODE APLICAR NA CASA... HAY MOITA INFORMACIÓN POLA RED POR SE VOS INTERESA O TEMA...AQUÍ VOS DEIXO UNHA LIGAZÓN:


1 comentario :

  1. Momentos máxicos, sen dúbida, nos que se mostra autonomía, benestar, respeto e un montón de competencias...

    ResponderEliminar